Wednesday, May 18, 2011

SAYA BOSAN



kebosanan telah melanda diri ku ini....... ari2 rutin harianku same jek... bangun pagi, kemas rumah, makan tengahari, tgk tv, on9..... bosan gler duk umah..... nk kuar jumpe kawan2.. sume x cuti lg... ader yg dh cuti, tp diorg ader LI plak...huhuhu... nk pg holiday, adik x cuti sekolah lg.... next week bru cuti sekolah.... nk kuar cari keje,malas....dulu b4 cuti sem, bukn main semgat nk keje.. tp biler dh duk umah, semnagat keje hlg begitu saje...huhuhu.... tpkn aku duk umah, x kuat makan tau... ntahlh, rase malas nk makan.... kalo kt kolej dulu, setiap masa asyik nk makan jek...hahaha.... mak cik aku ckp, aku dh gemuk...yeke???????aku rase mcm xde perubahan jek...hahahaha.... main target aku duk umah ni mmg nk diet pun.... tp x taulh berjaya ke x...hahaha..godaan makanan kn banyak.... aku ni ader hati nk diet kn, padahal BMI x normal....ish, aku ni, melalut plak cter pasal makan n berat badan...kn tgah cter pasal BOSAN ni...hehe...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ok...aku rase common lh kalo orang rase bosan dlm hidup diorang... aku rase kalo orang yg x pernah bosan tu, x normal kot....banyak care sebnrnye nk hilangkan bosan ni.... korang bce novel ke, kuar ngan kwan2 ke, tidor ke.... urm, makan pun sebenarnye bleh hilangkan bosan tau.... masalah aku skang ni, sume tu aku dh wat, tp still bosan lgi... mcmne ni??????.. stock novel dh abis, aku rase dh banyak kali aku ulang bace novel yg same....kalo novel tu leh berckp, mesti dier ckp dh bosan asyik tgk muke aku jek...hahaha....

even kucing pun leh rase bosan tau, kalo x caye ce try tgk gmbr kt bawah ni
kucing ni tgah bosan..

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum..
dialu-alukan untuk comment disni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...