Thursday, May 19, 2011

CelCoM BrOaDbAnD KeMbALi LeMbAb mcM Kura2


sekrang aku dh rase mls nk on9.....sebbnye?????? BROADBAND aku dh kembali lembab.... take time tu, nak kembali pulih jd laju..... adik akulh,asyik download jek...aku rasekn mcm nk cmpak kt dinding jek broadband tu.... tp bile pikir2 balik, kalo xde broadband ni, aku x on9 lh kalo kt umah... lg satu, kalo kt kolej pun, aku jrg gune WIFI.....sejak beli broadband, mmg aku mnfaatkan jek... yelah membazir jek x gune... padahal, bil2 tiap2 bulan still kene byar RM50 even kiter pakai or not...so untuk mengelakkn pembaziran, kiter kenelh memanfaatknnye.... tp yg syoknye... bil broadband selame aku cuti ni, adik aku tolong byarkan......motif dier tolng bayarkan????dier nk bayar balik hutang dier kt aku...so dier bayarlh bil broadband tuk aku... kirenye hutang dier settle lh...haha....

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum..
dialu-alukan untuk comment disni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...