Sunday, May 15, 2011

New BloG

WelCoMe to my new blog.. actually ni blog aku yg ke-2... yg the first one tu, private blog..hehehe.. saje2 jek buat blog baru ni.. yelah tengah xde keje kn kt umah... urm ckap psal keje ni, aku buknnye x wat pape pun duk umah ni.. aku jadi maid x bergaji tau... tulh tugas aku hari2.. but start malm td, aku dh dpt job baru... nk tau job aku pe??????.. mcm dpt job besar jek....hahaha.. tp seriously, pde aku, ni mmg job yg amat berat bg aku.. n job ni mmg aku x penah suke sejak dr sekolah menengah dulu smpai lh sekrg ni aku study kt UKM.. mesti korg tertanye2 kn, pe job yg aku dpt tu... nntilh aku cter ek...hehehe... tp mmg nigthmare lh mlm td bile dipertanggungjwbkn tuk pengg jwtn ni...berat owh... satu penglmn baru bg aku... aku akan cube give comitment aku semntara aku tgh cuti 4 bulan ni kn.. walaupun aku x rela, tp terpksa accept gak.. huhu... balik umah jek, family aku sume gelakkn aku... huhu..especially adik aku... sampai ati...huhuhu.. ish aku ni, nk touching2 plak..hahaha... bukannya ditugaskn jd PM pun....hahaha... ok2, smpai disini dulu entry aku pde kali ni... aku nk update blog aku lg satu plak... bye...

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum..
dialu-alukan untuk comment disni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...