Monday, May 16, 2011

MOHD HAREZ DANIAL



gigi dier comel


aku rindu gler ngan budk kt atas ni.... x sbar nk jumpe bdk kecik ni next week...last aku jumpe dier mase raye tahun lepas... setiap kali dier balik kampung mesti aku xde kt umah... yelah sape suh balik kmpung time aku x cuti....huhu.... aku suke tgk gigi dier..comel jek.... name budak kecik ni, MOHD HAREZ DANIAL.....sape bdk ni, anak sedare aku ke???????? ish x lh... aku mane ader anak sedara lg... aku kn anak sulung..hahaha.. ni anak pak usu aku... kirenye adik sedara aku yg paling kecik sekali...tpkan sekarang dier dh kurus dh, mak dier ckp dier x nak makn...

kurus kn.. lain sgt muke dier ngan gmbr kt ats tu...

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum..
dialu-alukan untuk comment disni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...