Wednesday, May 18, 2011

KETAM

gmbar2 semata2 jek... bukn ketam jenis ni yg aku makan..


tetibe aku post gmbar ketam plak..hehehe..actually,semlm aku heppy sgt2...sebb aku dpt makan ketam...mesti sape2 yg bce entry ni pelikkn... yelah setakat makan ketam pun nk kecoh... hahaha... yg wat aku heppy sebb mak aku yg mask... kalo nk tau, dh lame gler aku suh mak aku msk lauk ketam... setiap kali balik cuti, setiap kali tulh aku suruh mak aku maskkn lauk ketam... tp baru semalm aku dpt makan.... sayang mak aku sgt2... hehe... mak aku siap ckp lg, lepas ni dh x pyah sebut pasal ketam lagi.... hahahaha.. aku gelak jek bile mak aku ckp mcm tu..... mak aku ckp kebeetulan pg pasar, ader org jual ketam..selalunye susah nk jumpe orng jual ketam... kalo ader pun mahal gler.. mak aku beli 5 ketul ketam jek dh rm17...mahal kn.. tp disebbkn anak kesyangn dier ni nk sgt2 makan ketam kn... dier beli jek lh....hehehe....

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum..
dialu-alukan untuk comment disni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...