Wednesday, July 20, 2011

TENSION !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dh dua ari ni aku tension gler.... rase nk lari dr masalh yg aku hadapi skg ni...
dh mls nk dgar pihak hadpn ni marah2, bising2... pihak kri n kanan plak mcm lepas tangan...
aku ni kt tgah2 dh mcm org bodoh jek, mcm tunggul kayu pun ader..
aku x 100% salahkn pihak kiri... aku tau dier serba salah ngan aku sebenarnye...
dier siap ckp ngan aku lg mesti +++++++++ marah... aku x tau mcmne nk selesaikn masalah ni...
seriously, dh dua ari, aku x bercakp sgt pun kt umah..konon lancarkan serangan merajuk lh tu...
hahaha.. mmg xde mood pun... pihak hadpn pun der call pihak kann... nsib bek x melancrkan serangan..hahaha..cool jek... semlm disebbkn aku tension gler,
kul 8 aku dh tdor... mlas nk dgar pihak hadapn bising2....
urm, tp td pihak hadpn pg msg pihak kiri plak... aku dh ckp x pyah msg... aku xnak pihak kiri rase serba salah...dier x tau pape kot... tpkn biler pihak kiri reply, aku rase geram jek... pleaselh jgn lepas tgan mcm ni... mntg2 aku ni jenis yg x membantah pe yg diorg ckp...aku ye kn jek...
tp jganlh buat aku mcm org bodoh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
seriously aku dh mmg xde mood lngsung....
rase nk off enset jek...malas nk terime or call pape msg or pnggiln dr pihak kiri or kanan....
even skg ni mood aku still xde gara2 masalh ni...
nk bercakap ngan sape2 pun malas....nk makn pun malas...
buat sume bende pun malas...

(rx: sorry ngan perkataan yg x sedap tuk disebut.. tgah geram n tension gler skg ni)

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum..
dialu-alukan untuk comment disni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...