Tuesday, July 5, 2011

KELUAR MAKAN NGAN COUSIN2 AKU

urm, nak cter ni, mlm kelmarin aku keluar makan ngan cousin2 aku..
kali ni turn aku yg belanja diorg makan...
selalunya ktrg berlima jek...
tp malm kelmarin 6 org plak..hahaha..
yelah selalunya aku, adik aku, kakak sedara aku(dila), n 2 org adik sedara aku(nazuan n razzi)
tp kali ni bakal sepupu aku pun join gak..hahaha..
urm sape lg kalo bukan bofie kesyangan kakk sedara aku...hehehe..
tp sebnrnye b4 tu, dila tnye gak bleh x nk bwk usop...
aku ckp bleh jek..
sekali sekala nk belnja cousin2 aku..hehehe..
mule2 igtkan nk makan pizza..huhu..
nk makan spageti sebnrnye...
tp bdk2 ni xnk plak...
last2 bdk2 ni nk makan sate..
aku on jek..
smpai2 jek, bdk2 ni dh lame menunggu ketibaan aku..
yelah tuan yg nk belnja tu x smpai lg..hahaha
aku mls nk makan lg..so aku order sate jelh..
60 cucuk = rm30 bdk2 ni order sate...

bdk lelaki 4 org tu, tmpah menu lain gak..masing2 order nasi lemak..
wah2,mntg2 aku yg belanja,korg sesuka ati order..hahaha...
actually aku x kisah pun...
dh mmg niat aku nk belnja diorg makan...
dh2 tu, abc dua mangkuk...
bnyk gler diorg makan...
aku ngan dila just mkn sate jek...
lepas mkn2, ktrg 6 org jalan2 kt exspo..
saje2 jek, tgok2 tudung, baju..
yelah dh nk raye kn..hehehe..
just tgok jek tau, x beli pun...
maklumlah org x bekerja, mane dek duit....hahaha
padahal xde yg berkenan dihati...
lepas penat mencuci mata, ktrg pun pulglh ke rumah masing2...
lepas ni turn dua org adik sedara aku plak belnja ktrg..
hehehe..
jgn buat2 lupa plak...

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum..
dialu-alukan untuk comment disni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...