Saturday, July 16, 2011

++Budak-Budak Nakal Zaman SeKarang++

+++selamat pagi malaysia+++
dh lame x update blog...sbb x de idea nk tulis pe...hehe..
ari ni just nk cter, td pagi mak aku ckap kete jiran aku teruk dicalarkan org...
x tau sape punyer keje...dhlah kete baru...
kalo aku, dh menangis tu... jahat gler org yg buat tu...
abis penuh calar kt kete tu...atas bumbung kete pun org tu calarkn gak...
ader gak kn org mcm tu...suke rosakkan harta benda org...
cube kalo harta bende korg dirosakkn, mesti korg marahkn...
apelah nk jadi ngan budak2 zaman sekarag ni...
pelik2...dh xde keje agaknye sampai calarkan kete org..
mak aku citer, sebelum ni pun bpe biji kete kt taman aku pun dicalarkan gak...
x tau lh kalo org yg buat tu, org yg same...
ramai sgt lh budak2 nakal zaman skg ni....
suke ati diorg jek calarkan kete2 tu...
korg kalo dh xde tmpat nk conteng2 ke, lukis2 ke, jgnlh buat kt kete org...
meh sini aku bg kertas a4 sorg satu...kt umah aku berlambak kertas a4 ni..
kalo x cukup aku bleh belikn sorg satu...sengal!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. kalau calar tak teruk,
    kereta tu boleh lagi polish..
    boleh berkilat balik..
    tengok tahap kecederaan calar tu lar..
    nak polish sendiri boleh, tapi patah tangan dulu lar..
    hehe :D

    ReplyDelete
  2. hehe..btul2..kter setuju ngan dayah..tpkn mmg x patut lh bdk2 yg mencalrkn kete tu.. Mcm dh xde keje lain jek smpai sggup mnclarkn kete org..

    ReplyDelete

assalammualaikum..
dialu-alukan untuk comment disni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...