Sunday, July 10, 2011

++entry ke-37++


urm, penatnye bdn..mate dh mengantuk... smpai umah td kul 7.30...
urm, baru balik dr lawat adik kt asrama...keluar rumah td dlm kul 3 lebih...
td smbut bufday adik sekali..bufday dier bkn td..dh lepas dh sebenrnye...5hb aritu....
my mum ade lh buat pulut kuning sikit...n my dad beli KFC...
yelah bdk kecik tu sibuk nk mkn kfc...
aku pun tumpng sekaki lh...hehe...
selepas penat melyn kerenah adik aku tu, ktrg pun balik lh...urm x balik rumah terus...
parents aku singgah sembahyang asar jap pastu ktrg sume g jalan2 kt carefour...

urm, sebenarnye nk cter ni, mase lawat adik aku kt sekolah td...
tetibe teringat zaman sekolah dulu...
rindu plak nk pakai baju sekolah...
makan kt kantin ngan kawan2...
lepak ngan kwn2 bile cikgu x masuk kelas...
round2 satu sekolah, merentas desa..pegi camping...
serius rindu ngan zaman sekolah dulu...
tpkn adik aku mmg beruntung gler lh..2 minggu sekali mak aku lwt dier kt hostel...
kalo nk tau mase dier form1 dulu, tiap2 minggu mak aku pg lawat dier..
skg dh form 2, 2 minggu sekali je lh...
tu pun sebb dpat MRSM kt parit sulung...cube kalo dpt kt mersing ke, pontian ke or kt negeri lain, mmg x berpeluang lh mak aku nk datg tiap2 minggu..hahaha...
dulu mase adik aku yg kedua tu kt sm teknik segamat...
mak aku xde pun dtg melawat dier sekerap mak aku dtg melawat adik aku yg kecik ni..
hahaha...yelah jauh kot segamat tu... kalo balik cuti pun, dier selalu mmg balik sendiri naik bus...
kalo cuti pnjg jelh, biler dier bwk brg bnyak, parents aku g antar dier...
dulu mase aku kt matrik, mak aku pun x pernah dtg melawat aku...
cume parents aku akn antr aku balik matrik setiap kali aku balik cuti...
my dad siap ckp lg, better antr aku balik sebb kalo antr aku balik lalu highway
so mmg sekejap je lh...kalo antr adik aku balik segamat, dlm satu jam lebih gak lh...
hehe...

lepas ni, adik aku yg ke-2 tu pg poli kt perak, pastu aku plak balik KL...
mmg xde org lh kt umah... tinggal parents aku berdua je lh...
dulu b4 adik aku yg kecik tu duk asrama, kalo bpk aku keje shift malam,
ade gak mak aku teman..
tp skg bile sume dh xde kt umah, mak aku sorg2 kt umah bile bpk aku keje shift malam..
yelah ktrg 3 beradik jek...
ni aku cuti 4 bulan, mak aku ader gak lh teman...hehe..

(p/s : xde motif pun post gmbr aku kt atas ni... cume nk ckp first time kuar td pkai tudung ni..hehe..last pakai tudng ni mase dinner kolej aritu.. selalunye aku pakai selendang yg biase jek..)

++++ x tau nk bg tajuk pe kt entry ni+++

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum..
dialu-alukan untuk comment disni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...