Monday, July 11, 2011

NUR KASIH THE MOVIE


td petang kn aku baru jek tgok filem NUR KASIH.... wah, mmg ketinggalan lh aku..
org lain ari first keluar kt pwgm dh berpusu2 pg tgok... aku baru jek dpt tgok td...hehe
sebanrnye aritu mmg aku nk g tgok kt wyang...tp xde sape nk bwk aku g tgok...haha..
last2 tunggu lh smpai ader link tuk download...
n akhirnye aku berjaya menjumpai link download filem tu...
org kate cter tu sedih, sape tgok mesti mengalirkan air mata...
tpkn td mase aku tgok mcm xde perasaan langsung...
mane x nye, tgok sorg2 dgn mate yg mengntuk...
selalunye kalo aku tgok sorg2, lglh senang aku nk mengalirkan air mata,
tp disebbkn aku mengantuk gler td, mmg xde feeling pun tgok cter tu..
cter dier ok lh.... not bad... cume aku x bpe nk pham ending dier... mcm serabut sikit....
yg penting mia sara comey dlm cter tu...hehe....


No comments:

Post a Comment

assalammualaikum..
dialu-alukan untuk comment disni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...