Thursday, June 9, 2011

RESULT DH KUAR

ALHAMDULILLAHbiggrin
aku lulus sume paper....
walaupun pointer aku x segempak orang lain especially for those who got dean list, aku x kisah pun..urm sape yg x nak dpt dean list..
sume org nak kot..
tp aku tau itu jek kemampuan aku...
n lg satu, aku tau course yg aku amik ni x semudh course kwn2 aku yg lain...
n aku heppy sebb pointer aku naik..
peningktn yg agk byk..
asal sume paper lulus, aku dh bersyukur sgt2...
next sem, aku akn dptkn pointer lebih baik...
chayok2...aja aja fighting....wink

2 comments:

  1. pain! bgusnya naik pointer ;) doakan aku jugak weh sem dpan. ^^

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah... menebus pointer aku yg agak teruk sem seblom ni... aku doakn sume kwn2 aku.. kiter dptkn result lg baik next sem.. amin..

    ReplyDelete

assalammualaikum..
dialu-alukan untuk comment disni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...