Monday, June 27, 2011

HEPY BUFDAY BAKAL ABANG SEDARA...HAHA

malam semalam telah mendpt panggilan telepon dr my cousin..
dier suh dtg umah dier...
aku pun pglh ngan adik aku....
aku pg naik motor ngan adik aku...
cube teka sape yg bwk, aku ke adik aku?
hehe..of course lh adik aku..
untuk pengetahuan semua, saye x reti bwak motor..
.kesian kn aku.. hehe..
bukan x reti, pernah bawak motor,
tp disebabkn pernah jatuh, terus trauma nk bwk motor smpai skg...
xpelah, lepas ni dpt lesen kete, aku bwk kete jelh...
sampai2 jek, rupe2nye, ader smbutan bufday boy n girl...haha
buat kecik2 jek...x besar2 pun..
yg dtg pun cume makcik aku ngn anak2 dier,
aku, adik aku n cousin aku...
actually mlm semalam bufday bakal abang sedara aku(usop)...haha
n kebetulan plak bufday my cousin baru jek bape ari lepas..
so diorg sambutlh together-gether...hehe
hope hubungan korg berdua kekal hingga ke jinjang pelamin..



lepas abis makan2 sume, aku ngan cousin2 aku pun berborak2...
biaselah bile dh berkumpul, banyak cter yg kuar...
x sedar, tgok jam dh kul 11 lebih...
aku, adik aku n cousin aku pun berangkat pulang ke rumah masing2...
takut gak balik malam2.... seram sejuk jek rase...
smpai umah betul2 kul 12 mlm...
balik2, terus tdor...

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum..
dialu-alukan untuk comment disni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...