Tuesday, September 6, 2011

HaRi RaYA PuAsA

sekejap jek dh ari raya ke-7....sok dh hari selasa, pastu rabu, khamis, jumaat, sabtu... dn ahad aku dh balik kolej...huhuhu..x nak balik boleh x?????????????huahuahua....nk duk umah lg... (ceittt, x sedar ke ko tu dh 4 bulan cuti)....nk makan sedap2 lg, nk tgok tv puas2..huhu...gedik kn...haha.. padahal 4 bulan dh kt umah....x puas2 lg ke... otak aku pun dh berkarat dh ni.... ntah igt ke x ape yg aku bljar selama ni... huhuhu...baju x packing pun lg..elok tersusun dlm almari.. malas lh nk kemas...sape rajin nk tolong kemaskn... meh sini bg nama..nnti aku bg upah duit raya... hahaha.. pemalas punya anak dara....

ok..raya tahun ni pada aku x seronok pun...sebab pe??????????? sebab tahun ni konvoi beraya ke rumah sedara mara ramai yg x join... tahun ni 3 keluarga jek yg pegi.. gmbar raya pun x banyak sgt...xde mood nak amik gmbar....tahun ni aku igtkn x dpt dh duit raya... rupe2nya still dpt lg.. bnyak gak tahun ni aku dpt...adrelh dlm RM85...hahaha..kalo bdk2 kecik, aku rase mesti diorg ckp still x cukup kalo rm 85 tu.... tp pada aku lebih pada cukup dh tu... maklumlh dh besar kn..tp serius aku malu nk amik bile org bagi duit raya...aku sedar aku dh besar, bukan budak2 lg... hahaha... tp org dh bagi xkn aku nk tolak plak...tu tolak rezeki namenye...

urm, oklh...x tau nk cter pe lg..xde mood lh... ok bye..tata..gudnite... kalo aku rajin aku upload gmbar raya....


No comments:

Post a Comment

assalammualaikum..
dialu-alukan untuk comment disni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...