Tuesday, August 16, 2011

Jatuh cinta dengan lagu BERDUA BERSATU ( FORTEEN)


seriously rightnow, i'm in love with this song... berdua bersatu.. superb best... tu pada pndngan aku lh... x taulh bile korg dengar, x sedap kn... first time dengar kt radio, igtkn dafi yg nyanyi... aku pun pegilh search lagu baru dafi... tp hampa, lagu lain yg keluar.. baru dua ari lepas aku tau rupenya lagu ni dinyanyikan oleh sebuah kumpulan baru, anak didik KRU iaitu kumpulan FORTEEN.. kumpulan ni ala2 K-POP versi malaysia lh... diorg terdiri daripada 4 org jejaka yg hensem2 belaka..umor diorg ni lebih kurang aku jek...


muka sume jambu..hehe..yg paling tinggi tu hensem kot...

nama : mohamad arif ameerais azhar
umor :21 thn

mesti pelik kn, knp aku letak gmbar ameerais ni lebih..hahaha.. xde pape pun...saje jek... tetibe suka dgn dier...hahahaha.. statement nk gempak kn... in love kt alam fantasi jek... marah peminat2 dier nnti...

p/s : hope terus success dlm career anda sume... lagu korg sgt2 best.. dgar banyak kali pun x bosan...(gmbar2 sume diperolehi melalui encik google)

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum..
dialu-alukan untuk comment disni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...