Friday, October 19, 2012

INtErAcTiOn DaY

Last week, ktrg ada hari interaksi fakulti farmasi... semngat bangun pagi konon2nya nk bersukan lah kn.. *padahal rasa x nak bangun jek*..haha...kalo b4 this duk K1, so bleh lh turun g padang lambat sikit kn... tp this sem dh duk luar, mmg kena bangun awal lh.. cadangnya nak exercise jalan kaki g K1.. tp x jadi sebb kema bawak keta kakak dia... so mmg muat lh kan nak sumbat 10 orng dlm kete tu... mesti korg x caya kan??? meh sini saya tunjuk bukti...sampaikn pak guard kt K1 ckap dh macm bus mini dh dia tgok..hahaha,

10 stooges in the car

sampai2 K1 igtkan dh start lh kan majlis, rupanya ramai lagi yg x dtg... kira kitrg awal gak lh sampai kn..hehe.. acara dimulakan dengan senamrobik... acara ni paling aku x suka since sekolah menengah lagi... sebab pe?? sebb aku x reti nak ikut step2 yg diorg wat...hhaha.. nasib dia x wat tarian poco2.. mmg aku give up lah kan... hehe...

lepas acara senamrobik tamat, next program adalah ucapan dan perasmian oleh dekan... after that, bermulah acara sukaneka.. aku just jd tukang sorak jek..hihi... malas nak main, bagi peluang kt adik2... 
tpkn this year punya game x banyak sgtlh mcm tahun2 sebelum ni... sikit sgt game dia... tp xpelah, diorg dh buat yg terbaik dh tu... tahniah kepada semua organisasi hari interaksi.. 



















this might be our last interaction day...huhu... rasa sedih jek nak tinggalkan UKM... 

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum..
dialu-alukan untuk comment disni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...