Friday, February 17, 2012

~ALHAMDULILLAH again ~

minggu ni mmg minggu yg x tenang bagi aku..
mana x nye kelmarin result exam baru jek keluar
n td aku baru jek lepas test JPJ...
dh bpe mlm tdor x lena...hahaha
tp seriuslly aku ckp
tgok result exam pun x se nervous td kot..
time nk tgok result aritu, mlm nk tgok tu baru rasa nervous.
tp untuk test JPJ ni 3 ari b4 test dh rase nervous..
td kemuncak kenervousan aku lh..hahaha
*rosak bahasa mcm ni*hehe
alhamdulillah, penantian selama ni berakhir gak...
aku lulus dengan jayanya...
oyeah, dh dpt lesen...
tp ntah berani ntah x nk bwk kereta lepas ni...hehehe
jgn ko smpn ko punya lesen jd pekasam sudah lh ek farah...
hahaaaaaaaaaaaa...
tq to my cikgu, aliq sebb sabar mengajar aku selama ni..
heeeeee...
malam ni dpt tdor dengan lenanya...


(rx : tinggal 2 ari jek lg kt umah?mcm x caye jek..huhu nk cuti lg...)

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum..
dialu-alukan untuk comment disni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...