Wednesday, January 4, 2012

~YoU ArE sO TaLeNtEd ~


ARSYAD ZAMIR!!!!!!!!!
yOU Are So TaLENted...
Kalo nak bandingkan skill memasak aku ngan dier,
 jauh panggang dari api kot...hahaha.. 
jap2.. betul ke peribahasa aku guna tu....hehe.. 
aku masak yang simple2 jek lepas, n masak tuk diri aku sendiri bleh lh.. yang lain2 tu x explore lg...huahua..
tulh, biler ibu suruh belajar masak, x nak...
mcmne nak kawin ni, masak pun x reti lagi, 
taunye pegi dapur, amik pinggan, bukak tudung saji, pastu makan...hahaha...

he only 19 ok...so young...n dier berpeluang tunjukkan skill masakan dier...
 but, dier sangat2 teror dlm memasak... suka sgt tgok dier dlm masterchef... 
dh lh comel.. hehe
suke tgok kalo lelaki teror dlm bab2 masakan ni..
nak belajar masak ngan awak bleh x??? hahaha..
semua jenis masakn dier reti masak... huhu...sgt jelous ok...
aku yang perempuan ni pun tahap masakan x lepas quality control lg... hahaha..

now masterchef pun dh sampai penghujung..dh nak abis dh pun... 
skang tinggal 4 orang kot tuk merebut gelaran juara...kalo x silap lh.. 
yang pastinya,one of them sudah tentulah ARSYAD ZAMIR ..
Antara 4 orang tu, dier yang paling muda...
cONGRATEZ ZAMIR!!!
Hopefully you will become MASTERCHEF MALAYSIA yang pertama...
tunjukkan semua skill memasak yang ZAMIR ada tau.. huahua..
i know you can do it !!!
hehe..
GUDLUCK tuk CABARAN malam ni...
n hopefully masakan ZAMIR dpt memikat hati para juri malam ni..

~you're deserved to be in MASTERCHEF MALAYSIA.~


comel lh awak... hehe...

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum..
dialu-alukan untuk comment disni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...